niedziela, 27 maja 2012

animacja

Hej! ^^
Oj, długo nie pisałam. :c Ale to dlatego że nie miałam czasu i nie miałam kiedy ponieważ codziennie musiałam się czegoś uczyc bo za 2 tygodnie są wystawiane oceny i trzeba się wziasc ostro w garsc! Ostatnie dni minely bardzo dobrze. W piątek byłam z koleżanką na zakupach gdzie kupiłam sobie bluzkę którą wam pokaże jutro w poście a w sobote spodenki. Także jutro notka będzie z outfitem jak uda mi się zrobic jakieś zdjecia. Dzisiaj spędziłam prawie 2 godziny nad robieniem albumu na biologie i kiedy go skonczylam nagle wszystko mi sie poprzesuwalo i cala robota poszla na marne z czego ten album teraz wyglada tragicznie ale zawsze moglo byc gorzej. Teraz gadam z Kasią na skype bo dawno nie gadalysmy i ide zaraz spac bo musze sie wyspac :) Dobranoc!


22 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :)