wtorek, 15 maja 2012

kamerkowo

Hej!
Mimo tego ze późno zasnęłam jednak obudziłam się wyspana :) W szkole lekcje minęły spokojnie mimo tego ze był wtorek! Po szkole poszłam do babci na obiad a przed 17 byłam już w domu. Szybko zrobiłam to co miałam zrobić i włączyłam laptopa. Po wywiadowce nie było tak źle myślałam że będzie o wiele gorzej a tu proszę. Dziś moja klasa jedzie na wycieczkę, niestety ja na początku powiedziałam ze nie jadę i teraz żałuje. Jednak im współczuje bo już o 4:15 mają zbiórkę pod szkołą ;o Miałam iść z inna klasa od środy do piątku na lekcje ale jednak się udało i nie będę chodziła, ponieważ mam dużo do zrobienia na następny tydzień. Jednak tylko w czwartek wstąpię po południu do szkoły na 20 minut poustalać z panią od matmy terminy popraw ocen. A teraz leże i słucham muzyki i czekam aż pobierze mi się film "Baby są jakieś inne" :)

Dobranoc!
 

23 komentarze:

  1. Moja klasa w zeszłym roku była na wycieczce we Wrocławiu, ale ja ze względu na stan zdrowia nie mogłam jechać, bo nie mogłam przecież obciążać wychowawczyni tak bardzo. Było mi strasznie przykro, ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to szykuje Ci się tydzień leniuchowania :) Ile bym dała za tyle wolnego czasu :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    ______________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. j mam caly dydzien wolny :p od szkoly :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym sobie tez zrobila wolne od szkoly !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne:)) o to fajnie, Ci że nie będziesz w tym czasie chodzić do szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie.;d
    I bardzo się cieszę, że znowu piszesz, bo przyznaję, że bardzo sie martwiłam, gdy popadłaś w tz "dołek" ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznaa jesteś i ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no teraz jest dużoo poprawiania

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely picture!!


    Take care and have a nice day :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie jedziesz na wycieczkę.. szczególnie na tych klasowych jest zazwyczaj bardzo zabawnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas jest parę takich osób, które płacą za noclegi, a nie jadą -.-
    Ja zawsze jeżdżę na szkolne wycieczki, bo jest dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcie:)
    ja na wycieczkę 3 dniową jadę z klasą 30 maja;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ah te poprawy.
    a u nas to wycieczki nie zorganizowali w tym roku.;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz kreskę na oku czy mi się wydaje? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ` o przydałoby się też zagadać do pani. hehe. ojej. o 4? tak wcześnie. także im współczuję. *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)