poniedziałek, 14 maja 2012

kino

Hej!
Dzisiaj w szkole dzień minął dobrze a sprawdzian z historii tez poszedł w miarę. Po szkole poszłam szybko na autobus i pojechałam do Kasi. Tak jak wcześniej pisałam miałyśmy w planie pójść do kina na "Nad życie". Oczywiście byłyśmy trochę przed czasem wiec pochodziłyśmy po sklepach a później poszłyśmy po bilety. Zajęłyśmy kanapy i są o wiele lepsze od foteli. :D Na początku filmu chciało mi się spać ale później zaczęło się dziać wiec się rozkręciłam. Ogólnie film fajny, daje do myślenia żeby dążyć do swojego celu mimo przeciwności losu. Naprawdę polecam, wybierzcie się do kina na ten film :) Po kinie poszłyśmy szybko na autobus i wróciłam do domu. Zaraz idę się myc i biorę się za uczenie geografii i idę spać :) Dobranoc!
w gratisie dostalysmy probki szamponu i maski do wlosow ^^

23 komentarze:

  1. o zapomniałam o szamponie XD
    ale film *.*
    najlepszy <333

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się wybrać na ten film :)

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba sobie ściągnę ten film i też obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że uda mi się wybrać na ten film .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro polecasz to chyba się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ;) wpadnij do mnie w wolnej chwili :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zamierzam się wybrać na ten film :)
    +zapr

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę koniecznie obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tanio macie u Was w tym kinie ;o u mnie chyba 18 zł ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Film podobno świetny może się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio byłam w kinie na American Pie Zjazd absolwentów. Uwielbiam chodzić do kina z mężem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie ja ! ;) ja fotografowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. musze obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super film, muszę koniecznie obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Nie oglądałam jeszcze ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. obie z GumiJagodą tak piszecie o tym filmie, że chyba się skuszę i pójdę!;D

    OdpowiedzUsuń
  17. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też byłyśmy z Karoliną na tym w kinie. i masz rację, film daje do myślenia. jednak nie tylko w kwestii dążenia do celu, lecz także miłości do drugiego człowieka... i poświęcenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja myślałam że to tylko u mnie w kinie dawali te próbki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)