piątek, 18 maja 2012

nudny dzień

Hej!
Nie dosc ze mialam dzisiaj dziwny sen to jeszcze wstalam o 13 i odrazu skype z kasia haha to lubie <3 Pozniej wzielam sie za odkurzanie calego domu. Ogolnie dzisiaj spedzilam caly dzien w domu pomagajac w robotach domowych. Nawet zrobilam obiad co u mnie graniczy sie z cudem :o Pierwszy raz mi wyszly nalesniki i jeszcze jak zawsze kazdemu pierwszy nie wychodzi to mi wyszedl idealnie. Od tej pory bede robila sama nalesniki haha ^^. Trzeba chyba wkoncu zaczac uczyc sie gotowac, dla mnie to jest przyjemna sprawa ;) A jak u was z gotowaniem? Milej nocy zycze :*

chce ten pierscionek :c

35 komentarzy:

  1. gotować umiem gorzej z pilnowaniem tego potem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez poprosze taki pierscionek. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałababym takie wąsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pierścionek :)
    też taki chcę, ale nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotowanie to prościzna, ale odechciewa się tego, kiedy TRZEBA to robić ;p Gotowanie dla przyjemności, zawsze spoko ^^ Ładny pierścionek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj słabiutko u mnie z gotowaniem .. :D ale lubię to

    OdpowiedzUsuń
  7. boskii pierścionek. < 3
    ja kocham gotować, choć umiem tylko sama zrobić budyn, jajecznice i goffry, prawie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie umiem gotować;)
    ale może kiedyś się nauczę^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ten pierścionek jest świetny :)
    Zapraszam do siebie + Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool blog :)

    wanna follow each other on bloglovin? Let me know. xo

    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie gotować, a szczególnie piec. ;D
    Fajny pierścionek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja juz obserwuje ;p licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez chce taki pierscionek!;P

    OdpowiedzUsuń
  14. wooo...u mnie z gotowaniem to cieniutko. o,o również nie pogardziłabym takim pierścionkiem :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great ring!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely cross ring, I have a similar one too xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)