poniedziałek, 28 maja 2012

różowa bluzka

Hej! ^^
Dzisiaj musiałam wstac wczesniej do szkoly ale nawet sie wyspalam i 2 minuty po przebudzeniu bylam juz na nogach. W szkole było w miarę spokojnie, wpadło mi parę ocen i dowiedziałam się już co będę miec na koniec z jednego przedmiotu. Po szkole poszlam do babci na obiad, obejrzalam przy okazji zalegly serial i poszlam na spotkanie z Kasią. Na początek pochodzilysmy po rynku, po shake i do galerii. Tam poszlysmy do naszej kawiarni, wzielam sobie swoje latte troche sie posmialysmy, pogadalysmy. A teraz siedze i gadam na skype, gg i ucze sie angielskiego i nie ogarniam zbytnio :c Na zdjeciu pokaze wam moj piatkowy zakup a mianowicie rozowa koszulke a'la nietoperz!

okulary- House | kolczyki- House | bluzka- Takko | bokserka- trykotarze | spodnie- chinczyk | buty- puma


24 komentarze:

  1. Mam pytanie. :) czym zrobilas te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna koszulkaa xd
    fajnie wyglądasz. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham amerykańskich boyów ;d polskich nie

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) jutro idę po taką bluzke

    OdpowiedzUsuń
  5. minimalistyczny, ale ładny set. Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)