czwartek, 10 maja 2012

skype

Hej!
Dzisiaj było mi ciężko wstać, wgl się nie wyspałam i prawie cały dzień chodziłam ospała. W szkole na dzień dobry miałam kartkówkę z religii z której dostałam 1, no trudno. Po szkole poszłam szybko do babci, zjadlam obiad, powtórzyłam historie i poszłam zaliczać zaległy sprawdzian. Poszedł mi w miarę dobrze, może dostane 3. Oby! Wróciłam do domu i odpaliłam kompa, załadowałam sobie film "dziewczyna z tatuażem" i skończyłam na połowie ponieważ później pojechałam do pizzeri. Haha masakra. Ale przeżyłam i go zobaczyłam <3 później wróciliśmy i od tej pory siedzę i skajpuje z Kasią która mnie uczyła angielskiego a zaraz idę się myc i oglądać serial i spać ;) także dobranoc :)


16 komentarzy:

  1. poprawisz!;)
    fajna fotka..kamerkowa!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi o wiele bardziej podobała się ta książka od filmu...
    Pozdrawiam
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, że jak wstaję niewyspana, to potem cały dzień jestem zmęczona ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. heh :)
    zapraszam do mnie :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna z tatuażem ? - Ciekawe ?
    Świetny BLOG ^_^
    ZAPRASZAMY do Nas <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się tą 1, ja dostałam 2 z chemii xd Obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi było ciężko wstać.. ;C ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)