wtorek, 29 maja 2012

spodenki z koronką

Hej!
Dzisiaj miałam do szkoły na 9 ale wstałam tak jakbym miała na 8 ponieważ zapomniałam powiedziec ze mam godzine pozniej ;c W szkole wpadła mi jedna pozytywna ocena z angielskiego i gdyby nie jedno zdanie byloby 5. :o Pozniej mielismy sprawdzian tez ktory nie poszedl mi najgorzej licze na 3 lub 4 :) Po szkole spotkalam sie Kasią i kiedy tak na nią patrzyłam jak szła zastanawialo mnie co ona niesie w rece i sie okazalo ze ma dla mnie babeczki<3 Z nudow weszlysmy sobie na czat ruletke gdzie poznalysmy Jeffa z NY haha : D Wrocilam o 18 do domu i zasiadlam do chemii poniewaz mam jutro sprawdzian jednak nic sie nie nauczylam i licze na jakas pomoc zeby wyciagnac chociaz na 2!
W tym outficie przedstawiam wam mój kolejny zakup a mianowicie krótkie spodenki zakończone koronka :)

Torba- House | koszula- Trykotarze | bluzka- House | spodenki- chinczyk | trampki- pepco

19 komentarzy:

  1. moje babeczki <333
    eeeej jeff jest moj !
    to ja z nim konwersowałam ty tylko mnie dotykałaś i biłaś i morde darłas ;ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. :D Tylko cie bila i w morde dala. xd. Hahahaha.

      Ps.: Swietna koszula slicznotko !

      Usuń
  2. fajne spodenki ale torba bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz;)
    ładne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką bluzke tylko że żółtą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. love ur pics dear kisses can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygladasz !
    fajne szorty , i nogi <33
    haha , chuude . No i te trampki z Pepco za 10m zł nie ?
    one są spoko , tylko sie rozklejają mi , ;>


    zapraszam do siebie.
    ostatnio marnie z komentami , skomentujesz?
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie widać ich dokładnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)