środa, 16 maja 2012

zachód

Hej!
Dzisiaj wyjątkowo mimo wolnego wstałam po 8. Do 10 siedziałam na komputerze i umierałam z nudów. W końcu pomyślałam ze pójdę zrobić sobie w końcu śniadanie i włączę sobie "Baby są jakieś inne" Ogólnie film fajny, teksty tez dobre wiec jak ktoś chce się pośmiać to polecam :) A później wzięłam się za pisanie referatu z biologii, masakra. Jednak podołałam wyzwaniu i już nawet przepisałam na czysto :) Został mi jeszcze do zrobienia album i będę mieć z głowy! A zaraz idę spać bo muszę jutro na 13.30 pojechać na chwile do szkoły do pani od matmy a później lecę do babci i pewnie wrócę wieczorem. :)

cudowny! *.*

25 komentarzy:

  1. uwielbiam zachody słońca ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny widoczek :D
    Obserwuje + zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki poski ! *.* Z jakiej stronki popierasz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  4. wolne masz?:D
    ale piękne widoki na słonko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu, ale mnie ten film jakoś nie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah , jaki śliczny zachód słońca < 33 Ja kocham fotografować. ;p Obserwuję i zapraszam do sb.

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.God Bless You.
    used cycles london uk
    used cycles london
    used bicycles london

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)