czwartek, 7 czerwca 2012

babeczki

Hej!
Na samym początku chciałam was przeprosic za to że zaniedbywalam bloga. Po pierwsze nie miałam czasu na pisanie notek po drugie brak neta przez jakiś czas. Ale teraz już będzie dobrze, notki będą się pojawiały systematycznie a teraz w dalszym ciągu nadrabiam wasze blogi i komentarze ktorych mam do zaakceptowania ponad 200. Weekend minął mi bardzo szybko ale za to bardzo fajnie :) Musialam go wykorzystac przed 3 dniami ostrej pracy. Ale teraz mamy znowu dlugi weekend, pozniej do czwartku poprawianie ocen i koniec meczarni. Ciesze sie bardzo! :) W sobote bylam w miescie tak jak wam pisalam w poprzedniej notce. Odbyly sie jakies piosenki, mam pare zdjec z tego dnia ale niestety wszystko telefonem i jakosc nie jest najlepsza :( Dzisiaj do 16 byłam w domu a później pojechalam do A. Nie lubie siedziec w domu i kombinuje na wszystkie sposoby zeby z niego wyjsc chociaz na moment. A wam jak minął czwartek?
Ostatnim razem kiedy byłam z Kasią w mieście zobaczylam w Pepco małe słodkie kolczyki i nie mogłam się oprzec i musiałam je kupic! *.*

  
 Przepraszam za tą jakość zdjęcia ale po nocy nie wychodzą dobre.
Dobranoc!

26 komentarzy:

  1. fajnie,że masz czas dla A, a dla mnie teraz nie

    a kolczyki słit.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to chyba lecę jutro do pepco! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ;>

    zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny blog !
    obserwujemy.?
    zapraszam do mnie ;
    http://berry098.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te kolczyki ostatnio i zastanawiałam się czy kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są bardzo ładne. Ciekawa jestem jak się prezentują? :)
    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że wróciłaś :)
    JA też kombinuję jakby to dzisiaj wyjść z domu
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajefajne kolczyki!!!

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. słit kolczyki ;)
    Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. O też je widziałam i nawet chciałam kupić, ale nie miałam przy sobie pieniędzy, a potem już ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)