niedziela, 17 czerwca 2012

ciepło

Hej!
Pomimo tego że spałam tylko 4 godziny wyspałam się i poszłam na spotkanie z Kasią. Bałam się że jak przyjadę jej nie będzie bo zaśpi. Jednak się zdziwiłam bo już czekała. Na początek poszłyśmy pochodzić po galerii z której wyszłyśmy tak szybko jak weszłyśmy. Potem wstąpiłyśmy po nasze ulubione shake i usiadłyśmy na ławce w rynku. Doszła do nas jej koleżanka i tak siedziałyśmy na ławce. O 14 pojechałam do babci na obiad i wróciłam do domu. Jak padłam na łóżko to odrazu zasnęłam i obudziła mnie babcia szukająca mnie po domu. A teraz mi sie wgl nie chce spać. A jutro do szkoły jednak już nie ma lekcji wiec luz a później spotykam się znów z Kasią! Proszę jeszcze Was o jedną małą drobną rzecz. Klikajcie w reklamy po prawej stronie i baner sklepu iloko.pl :) Dla Was to chwila a dla mnie coś znacznie większego! Z góry dziękuje!  Miłej nocy!

torba- House | koszulka nietoperz- takko | bokserka- trykotarze | spodnie- chińczyk | okulary- House
naszyjnik- od mamy
kolczyki- house
 buty- ccc

25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;))
    Podoba mi się ta bluzka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Shake... stęskniłam się za tym kalorycznym cholerstwem!

    OdpowiedzUsuń
  3. to mialyscie ciekawy dzien z gumijagodą :)
    Ładna torebka i bluzka :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam u babci wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widzę że ciekawie spędziłaś niedziele^^
    Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny strój.^^
    Nie mam się do czego przyczepić. :P
    Wszystko jest bardzo ładne i fajnie się dopasowuje do reszty stroju.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia . ;) Ta bluzka i naszyjnik są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz, świetny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)