piątek, 8 czerwca 2012

fajnie spędzony dzień

Hej!
Nigdy więcej nie idę o 4 spac wstajac o 8. Chociaz dziwi mnie to ze nie chce mi sie w dalszym ciagu spac. Ale to chyba dobrze.. ;) Kiedy sie obudzialam zauwazylam ze nie wylaczylam laptopa i juz mialam wiadomosci na gg. Planowalam spotkac sie z kolega wiec w szybkim tepie sie zerwalam ogarnac i polecialam na autobus. Dobrze mi minal z nim dzien ;) Wkoncu trzebalo sie kiedys zebrac i pojsc do domu wiec kiedy juz poszedl ja postanowilam pojsc do A. Poszlysmy sie przejsc i wszedzie trąbki, euro itd, juz mam tego dosc a jeszcze bedzie to trwalo miesiac. Postanowilysmy pojsc do rynku i kiedy juz doszlysmy zaczal padac deszcz wiec ona uciekla do domu a ja poszlam na autobus. Ogolnie dzien minal mi najlepiej jak mogl i chce wiecej takich<3 A wam jak minął piątek? Dobranoc!

od dzis jest moja ulubiona *.*
 


23 komentarze:

  1. nooooo ja wiem czemu ty chcesz więcej takich dni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie *_*
    zapraszam. ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to znaczy spać tylko 4 godziny...
    Śliczne zdj...^^

    Zapraszam do zostania obserwatorem i komentatorem mojego bloga^^:
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kali-Piękna i Bestia ♥ - uwielbiam to :*
    fajny dzień ;) i zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mialam bardzo udany dzien ^^. Tylko takich wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie spędziłaś dzień;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię nuty Kaliego.;p
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, ja też fajnie spędziłam piątek ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  9. ja idę spać po 22 :D i tak się nie wyśpię -.- o ironio ! :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie, że fajnie udało Ci sie spędzić dzień ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcie.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. to fajnie ci minął dzień, a mi było nudno .. :(
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny dzień musiał być :)
    Ja też mam dosyć Euro :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten blog :)
    zapraszam do zobaczenia mojego :)
    http://hayleydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no talentu to nie, ale wielka pasja też robi swoje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)