sobota, 2 czerwca 2012

fajny dzień

Hej! ^^
Dzisiaj rano jak wstałam to od razu pojechałam do miasta. Oczywiście spóźniłam się na autobus i musiałam czekać godzinę na następny -.- I zamiast o 13 byłam o 14. Na przystanku już czekała na mnie Asia. Na początek poszłyśmy po shake i usiadłyśmy na ławce, pogadałyśmy. Później poszłyśmy na rynek gdzie było pełno ludzi, różnych budek z pierdółkami, scena i ochroniarze. Po pewnym czasie ogarnęłam że dzisiaj są różne koncerty a pod koniec dnia pokaz laserów :) Kiedy byłyśmy na przystanku i miałyśmy wracać postanowiłyśmy pójść na pizze do da grasso. Zjadłam 6 kawałków pierwszy raz sama ;o A teraz siedzę u niej i może pójdziemy się jeszcze przejść ;) A wam jak minęła sobota? Dobranoc!
Macie pomysł jak zrobić ta pierwsza fryzurę samemu?


19 komentarzy:

  1. może trzeba zrobić kok,a potem z dwóch stron włosów które zostaną zrobić warkoczyki i na około tego koku zapiąć;p
    nie wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze fajne tylko łatwe to nie będzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne fryzurki :D
    Nigdy nie zjadła 6 kawałków sama, wczoraj też byłam na pizzy ale zjadłam 1,5 kawałka ! :D haha ;p
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite te fryzury, chciałabym umieć takie robić. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe fryzury. ;) mi sobota minęła nudno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fryzurki ;)
    A tą pierwszą fryzurę hmm. ;D
    Trzeba zrobić koka z paru warkoczyków, i później jednym warkoczykiem obwiązać dookoła ;D
    Chyba tak się to robi ;p
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. żebym ja takie umiała robić.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam cb do wzięcia udziału w moim konkursie ;)
    http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog.Podoba mi się
    Zapraszam do mnie : D -> someone-like-meee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się . !
    Masz świetnego bloga wiesz ?
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; ))
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie pierwsza chyba łatwa jest . Mi się wydaję że się robi kitkę z części włosów i zrobić to w taki " koczek " a z tej drugiej części włosów warkoczyki i owinąć. hahah mam nadzieję,że zrozumiałaś bo tłumaczyć zbytnio nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobaja mi sie fryzurki :) caly blog :D tez jest dobry :D zapraszam na mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te fryzury. sama zastanawiam się, jak zrobić tą 1.. :o
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zainspirowaly mnie te fryzury ale z warkoczem mam zawsze problem .. :)

    zapraszam do wspólnego obserwowania fb + google:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)