środa, 13 czerwca 2012

karta stałego klienta

Hej!
Nie pisałam od poniedziałku ponieważ nie miałam jak. Ogólnie wczorajszy dzień był bardzo fajny chociaż miałam w planach zostać u babci ale pojechałam do wujka i przy okazji zostałam wymęczona przez 2-letniego kuzyna ;) Natomiast dzisiaj byłam po szkole u babci. Na szczęście oceny już są u nas wystawione więc mam luz i jeszcze dziś miałam skrócone lekcje z powodu balu na który nie poszłam i zamiast 7 miałam 5 lekcji ;) Jutro mam na 9 i planuje po lekcjach pójsc z Kasią do galerii i na kawe poniewaz planuje zakup jakis ciuchow ;) Mniejmy nadzieje ze cos znajde.
W poniedziałek natomiast byłam także z Kasią i miałyśmy w planie pójść do jakieś kawiarni i poszłyśmy do naszej ulubionej i kiedy już chciałam odejść od kasy pani się spytała czy chce kartę stałego klienta. Oczywiście ze się zgodziłam no bo czemu nie? Wypełniłam kartkę i oto od tej pory mam -10% :)



31 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie ;)
    Też chcę kartę stałego klienta ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie ;)) karty stałego klienta są przydatne. sama mam kilka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień bez kawy dniem straconym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no. ;D Gratulacje ! ;)Z tego co widze to faktycznie czesto jestes tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie pije sobie kawusie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z przedmówczynią ! Karty stałego klienta dobra rzecz, miłe w posiadaniu i przydatne:)

    Pozdrawiam,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  8. ja codziennie pije cappucino . ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm... kawa! Uwielbiam, chociaż wiele osób z mojego otoczenia to dziwi, bo nie potrafią się do niej przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na tą kawę. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała kartę stałego klienta:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)