czwartek, 14 czerwca 2012

latte

Hej!
Dzisiaj pojechałam do szkoły na 8 bo.. zapomniałam że mam na 9 i siedziałam godzinę i słuchałam muzyki. W szkole mamy już wszystkie oceny powystawiane czyli siedzieliśmy na każdej lekcji i nic nie robiliśmy. Myślałam że tam niedługo umrę. No i jeszcze tak przez 2 tygodnie będziemy chodzić i nic nie robić. Po lekcjach spotkałam się z Kasią i poszłyśmy do galerii. Miałam w planach coś kupić i po pewnym czasie miałam dość bo już sama nie wiedziałam co chce! W końcu się zdecydowałam i kupiłam 2 rzeczy które wam jutro pokaże :)  Po zakupach poszłyśmy na kawę do kawiarni gdzie planowałyśmy najbliższe dni itp. W domu byłam już o 17. A jutro planujemy żebym po lekcjach do niej przyjechała! :)

koktajl *.*
Dobranoc!

28 komentarzy:

  1. planujemy ;c hahahaha dziecko robimy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ciekawy miałyście dzień :)
    U mnie tez oceny powystawiane ;D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, jutro chyba sobie zrobię taki koktajl. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też nie chce się chodzić do szkoły tylko po to, żeby siedzieć i się nudzić -.-
    Mmm, koktajl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a zdarzało się tak zapomnieć,że jest na później. Ja jutro mam na później, dobrze,że mi o tym przypomnieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, o gustach się nie dyskutuje ;) Ja przykładowo za dobrą książkę fantastyczną dałabym się pokroić.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, wypiłabym taki koktajl :D muszę jtr lecieć po szkole po truskawki :3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koktajle ajjj slodkich snow;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... Koktajl i latte <33 *.*
    Muszę kupić sobie truskawki i zrobić koktajl.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham koktajlee. szczególnie truskawkowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pysznosci :) ciekawe co kupiłaś :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra ma taki sam telefon! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)