piątek, 15 czerwca 2012

nowości w outficie

Hej!
Dzisiaj w szkole nic nie robiliśmy w związku z czym lekcje zleciały mi bardzo szybko. Na szczęście mamy już wystawione wszystkie oceny czyli sezon poprawiania ocen uznaje za zamknięty :) Więc teraz będę miała więcej czasu dla siebie i dla bloga więc teraz może zacznę pisać po 2 notki dziennie? Co wy na to? Do tego udało mi się nawiązać 2 współprace i czekam teraz na paczki :) Na polskim nasza wychowawczyni miała wybrać 15 osób z klasy które pójdą do teatru na talenty szkoły. Zostałam wybrana przez co nie idę wgl na lekcje :) Po szkole poszłam do babci na obiad a później poleciałam na spotkanie z Kasią. Pochodziłyśmy po mieście na koniec wpadłyśmy po kawę mrożoną która mi zbytnio nie posmakowała i chyba jej już nie kupię. O 18 byłam już w domu. A teraz się wkurzam bo nie mam planów na jutro :c Muszę coś wymyślić.
W dzisiejszym outficie pokaże wam co wczoraj kupiłam a mianowicie torbę i bluzkę. Jednakże jutro pokaże wam bluzkę z bliska :)

\marynarka- chińczyk | koszulka- diverse | spodnie- chińczyk | buty- puma 
naszyjnik serduszko- od mamy | sowa- pepco

rzemyk- od GumiJagody | pierścionek-  yves rocher

  torba- house

BARDZO PROSZĘ O KLIKANIE W BANER SKLEPU ILOKO.PL KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ PO PRAWEJ STRONIE! Z GÓRY DZIĘKUJE ! :)

35 komentarzy:

  1. swietna torba i sówka :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. meega masz torbe, ja tam lubię kawę mrożoną. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuchy!^^
    Mmm... Torbaa <3
    Obserwuję twojego bloga i liczę na rewanżyk.^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne naszyjniki :) a w torebce się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ZOstałaś otagowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam rzemyki :)
    sezon sprawdzianów i popraw na szczęście skończony!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Kasią macie takie same torby ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem te buty w ogole nie wspolgraja z reszta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twoja torba ..:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torba :)
    ja niestety oceny mam do środy ostatecznie wystawiane, więc jeszcze nie z wszystkiego są :(
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna torebka i dodatki ;-))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze, że już oceny powystawiane. ;)
    Fajnie dobrane ciuszki i ta torba *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz i masz genialną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściara. U mnie oceny jeszcze nie wystawione:(
    Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz.
    łoo. jaka ty ładnaa *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. torba genialna!
    a nie masz jakiejś w posobnym stylu na zbyciu? bo szukam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)