niedziela, 10 czerwca 2012

Projekt X

Hej!
Dzisiaj rano przyjechała na chwilę do mnie A. Później poszłam ją odprowadzić na przystanek i wróciłam do domu. Miałam w planach później pojechać do niej ale pogoda się zepsuła i leje do tej pory. :( także resztę dnia spędziłam w domu. Wpadłam na pomysł żeby znów obejrzeć jakiś film więc postanowiłam na ten co mi polecił kolega niestety nie chciał się załadować więc zaczęłam go pobierać. W między czasie ściągałam muzykę i ogarniałam komentarze. Trochę się ich uzbierało i do tej pory z nimi walczę. Jutro planuję się spotkac z Kasią po szkole a we wtorek pojadę wreszcie do babci! Zaraz spakuję się do szkoły, pójdę po coś do jedzenia i biorę się za oglądanie :) Jutro także dam wam recenzje filmu.A co do wczorajszego filmu to uśmiałam się na nim niesamowicie, ogólnie lubię filmy w takim klimacie więc szczególnie mi wpadł do gustu. Mimo tego że był z napisami dało się obejrzeć a niektóre teksty zwalały z nóg. Naprawdę polecam! :)

"Project X" to szalona komedia o przygodach grupki kolegów, którzy postanawiają zorganizować najbardziej wystrzałową imprezę urodzinową w historii. Film przedstawia widziane z perspektywy cyfrowych kamer przyjęcie zorganizowane przez nastolatków, które zupełnie wymyka się spod kontroli.

co myślicie co będę teraz oglądać? :)  
Spokojnej nocy! :) 

29 komentarzy:

  1. kubeczki *.* me gusta.
    bedziesz oglądała paranormal activy 3
    czy jak to sie pisze ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz oglądała Paranormal Activity 3.
    Oglądałam nawet fajne ;) W sumie oglądałam każdą część Paranormal Activity xd

    OdpowiedzUsuń
  3. horrorek na noc. PAranormal activity 3. Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będziesz oglądała paranormal activity 3 <3 miłego seansu :)
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Paranormal Activity, ale nie pamiętam którą cześć w szkole na nocowaniu. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam projekt x fajny:D
    nie lubię horrorów;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa zdania a już chcę zobaczyć ten film O_O
    Musi być ciekawy xDD
    Miłego seansu z PA3 ;)

    czekoladowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekt X oglądałam , ale na Paranormal Activity się nie skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam :)
    Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. O.o
    Nie słyszałam o tym filmie , ale sądzę , że powinien być fajny ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię horrorów, ale życzę miłego oglądania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też zamierzam, zobaczyć ten film. Teraz szykuję się do obejrzenia "Wody dla słoni" ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam zamiar się na to wybrać do kina! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam komedie muszę obejrzeć ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za horrorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam pojęcia, ale jestem ciekawa jaki to ten drugi film .;)
    a tego ,,Project X" nie widziałam, jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. paranormal activity?
    project x ogladalem,ale nie podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja polecam komedię Dyktator. Można się pośmiać ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam mieć białe słuchawki xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Paranormal Activity 3!! :D Też ostatnio oglądałam! xD

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze nje widziałam że jest kolejna część . :D muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)