sobota, 9 czerwca 2012

tatuaże?

Hej!
Dzisiaj wstałam o 12 i byłam ledwo żywa. Po południu już się tak zaczęłam nudzić że włączyłam sobie film i za 10 minut dostaję sms od koleżanki żebym do niej przyjechała. Zobaczyłam szybko o której mam autobus i poszłam się szykować. Postanowiłyśmy przejść się nad zalew, później poszłyśmy na rynek a na końcu usiadłyśmy na placu św. Małgorzaty koło fontanny. Planowałyśmy sobie najbliższe dni, wakacje, sylwestra. Tak, tak daleko pobiegłyśmy z planami ^^. Jutro do mnie przyjeżdża A. a później może pojedziemy do miasta jak starczy czasu i jak znowu nie będzie padać. Jak wróciłam do domu poszłam się ogarnąć bo byłam cała mokra bo mnie deszcz złapał w drodze powrotnej i wzięłam za pieczenie babeczki ;)  A teraz czekam aż załaduje mi się film i sobie go skończę bo zapowiada się genialnie :) Od pewnego czasu planuje sobie tatuaż na wewnętrznej stronie nadgarstka a więc czekam aż kolega dostanie maszynkę i mi zrobi jak go ładnie poproszę haha ;) Jutro w notce napiszę wam  recenzje filmu. Dobranoc!

 A wy co sądzicie o tatuażach?

50 komentarzy:

  1. marzy mi się jakiś delikatny napis na nadgarstku ;)

    pozdrawiam , kama : )

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajnie z tym tatuażem. Też bym chciała. :) A takie delikatne na nadgarstku mi się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają tatuaże na nadgarstkach ;)
    Sama bym taki chciała, ale boję się zrobić sobie tatuaż nie wiem dlaczego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby były tańsze i mniej bolesne to bez zastanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tatuaże tak bardzo nie bolą, wiem bo moja koleżanka ma już kilka i mówiła że to jest jak ukłucie komara


      mi osobiście również marzy się tatuaż ;D

      Usuń
  5. mi sie bardzo podobaja tatuaze;)
    ale takie male skromne ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie poodbaja tatuaze ale nie wiem czy sama bym sie zdecydowala na taki krok ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega podobają mi się tatuaże. I chciałabym sobie kilka zrobić. No ale pewnie dopiero za kilka lat.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w nastepnym tygodniu robię sobie napis pod pachą, a później już mam zaplanowane piórko z drugiej strony :) <3 zakochałam się poprostu w tych wszystkich tatuażach!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne ja chce na nadgarstku i szyi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem za tatuażami, np na całej ręcę ale taki delikatny np. na nadgarstku bardzo mi się podoba, ale mimo to raczej sobie nie sprawie..
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. mm tatuaże <33
    Jak zaczęłam blog 2 wpis był o tatooo <33
    Kocham Too
    i twój blog też ; **
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podobają tatuaże na nadgarstku:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym jeden tatuaż, ale malutki i też w tym miejscu ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. super masz blog. ;)
    ja dopiero zaczynam,
    więc zapraszam też do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się podobają tatuaże na nadgarstku *.*

    A Co oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja marze o jakims na przedramieniu, mam nadzieje ze juz w tym roku uda mi sie go zrobic ;>

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy jest wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Na nadgarstku są fajne,tylko muszę nabrać więcej odwagi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałabym na 16-stkę na nadgarstku taki, jak ten pierwszy tylko bardziej delikatniejszy. A jaki film oglądasz ? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za tatuażam,i nie jestem. ;p chyba, ze, np. na karku, czy wlasnie nadgarstkun < w malo widocznych miejscach. :D
    Ja bym sobie tatuaż zrobiła na nodze < kostka?> napis : Nie przestawaj marzyc . ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. tatuaże fajna sprawa,ale boli przy robieniu i kijowo jak się odwidzą albo rozciągną

    OdpowiedzUsuń
  23. mi sie podobaja tylko delikatne ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam patrzeć na wszelkiego rodzaju tatuaże, pierwszy mi się najbardziej podoba :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki :) u mnie notka o podobnej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zawsze marzyłam o tatuażu na palcu wskazującym *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gladly follow you via gfc and bloglovin! would u like to follow me too?

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  29. takie tatuaże są super!:)
    najfajniejsze są na nadgarstku^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Tatuaże są spoko . Nie są brzydkie ale widziałam lepsze . Można wiedzieć jaki film oglądasz ? ;d Zapraszam do nas . xd

    OdpowiedzUsuń
  31. tatuaże są fajne ale do czasu
    małe na nadgarstku najładniejsze, a całe wytatuowane ciało to już przesada ;/
    obserwuje twój blog i liczę na rewanż ;)
    http://uczulonanakwiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mi się marzył na nadgarstku ale stwierdziłam, że za duże ryzyko. Nie wiadomo co nam życie przyniesie i gdzie będę pracowała... Jeżeli na państwowym stanowisku to mogą być problemy...

    OdpowiedzUsuń
  33. też myślę o takim! ^^

    Zapraszam do mnie! I jeśli spodoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania~! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Marze o tatuażu! <3
    A najbardziej kręcą mnie napisy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam zamiar po 18-nastce zrobić sobie tatuaż na nadgarstku. Jest to mój mały cel:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Tatuaże na nadgarstku<3 bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tatuaże są ładne jeśli tylko nie są "przesadzone".:)
    Zgadzam się z użytkowniczką pod nazwą Źle poukładana. :)
    Pierwszy tatuaż jest najładniejszy!^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie jestem zwoleniczką tatuazy ,ale przyzanm ,ze u kogos podoba mi sie strasznie :0 swietny blog obserwuję :) !!

    OdpowiedzUsuń
  39. tatuaże teraz wydają mi się super ale co będzie za kilka lat? no własnie ;) i nie wiem czy odważyłabym się pójść do początkującego kolegi, wybrałabym doświadczonego fachowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Radze iść do profesionalnego studia tatuaży, może zapłacisz troszkę więcej kasy ale będzie wyglądał świetnie :) A sam motyw który pokazałaś cudowny :)
    Chciała bym Cię również zaprosić do siebie na bloga którego niedawno założyłam. Jestem nowa i wszelkie komentarze będą mile widziane :D
    stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tatuaże. Muszę przyznać, że wciągają ;) ja póki co mam dwa, malutkie i subtelne, ale w głowie już mam mnóstwo pomysłów na kolejne...A myślałam, że skończę na jednym tylko, ale nic z tego :)
    Pozdrawiam!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo Jak tu fajnie : ) Zapraszam do mnie ----> http://cupcakesofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. też chcę sb zrobić na wewnętrznej stronie nadgarstka.strasznie mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)