piątek, 1 czerwca 2012

Uwodziciel

Hej!
Dzisiaj jest mianowicie dzień dziecka więc w związku z tym nie mielismy lekcji w szkole. 5 godzin na marne nudzenia sie :c  Po szkole pojechalam do babci i bylam tak zmeczona ze sie polozylam i zaraz zasnelam. Kolo 20 wrocilam do domu i mialam w planach pojsc spac znowu. Jednak przed 21 uslyszalam haslo pt. jedziemy do kina i musialam wybrac film. Narazie u nas w kinie nic fajnego nie grali oprócz "Uwodziciela" więc ten film wybrałam. Na początku wgl mi się  nie podobał, później w połowie filmu zasnełam na chwile. Haha^^ Ale wieksza czesc filmu obejrzalam i powiem wam że mi się podobal chociaz liczylam na cos fajniejszego ;)A teraz wlasnie wrocilam do domu i zaraz planuje obejrzec jeszcze jakis film i pojsc spac. Dobranoc!

Młody, ubogi i niezwykle przystojny George (Robert Pattinson) przyjeżdża do Paryża. Miasto aż kipi od przepychu, zepsucia i, przede wszystkim, wielkich pieniędzy. Mężczyzna postanawia za wszelką cenę wejść do lepszego świata i zrobić karierę. Dzięki swojemu urokowi, pewności siebie i umiejętnie sterowanym intrygom wkrótce udaje mu się znaleźć w samym środku paryskiej elity. Droga na eleganckie salony wiedzie przez kobiece serca - jego czar osobisty pozwala mu uwieść najbardziej wpływowe z nichh i sięgnąć po władzę, o jakiej zawsze marzył. Jednak w mieście, w którym seks jest siłą, a sława prawdziwą obsesją - wszystko ma swoją cenę.

9 komentarzy:

  1. NOI SSSIJ
    SAMA SOBIE GO OBEJRZEEE

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tego jeszcze nje ma . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym go obejrzała... ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet wczoraj nie byłam w szkole :P
    nie słyszałam o tym filmie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam chęć pójść na to do kina, ale na razie nie ma z kim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię filmów z Patinsonem. ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mnie na ten film nie ciągnie;) ale kazdy ma inny gust^^

    OdpowiedzUsuń
  8. On mi się już jedynie z Edwardem kojarzy,hahaha:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)