wtorek, 19 czerwca 2012

z wczoraj i z dziś

Hej!Wczoraj po szkole spotkałam się z Kasią i miałam iść załatwić sprawę związaną ze szkołą ale się nie udało się ponieważ lekarz był czynny do 13. Postanowiłysmy pójść do mc po shake i wyruszyć na galerie. Pochodziłyśmy po paru sklepach a potem znów wróciłyśmy na miasto. Było tak gorąco że postanowiłysmy iść do Kasi.
Dzisiaj natomiast w szkole oglądalismy na każdej lekcji filmy a teraz właśnie siedze u GumiJagody która odpisuje wam na listy i pocztówki natomiast ja piszę od niej posta ponieważ w domu nie mam narazie dostępu do internetu. Miłego wtorku! :)



30 komentarzy:

  1. super zdjęcia ;d o widzę shake z maka ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wtorek był bardzo upalny, to trzeba przyznać. Dziś też nie jest inaczej. Pogoda piękna lecz na dłuższą metę męcząca. Trzeba znowu przyzwyczaić się do takich wysokich jak na Polskę temperatur;]
    Mmmm..shake.
    A już u nas nowa notka "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka na lody z MCDonalda ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham mcdonalda i kocham Twoją torbę!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna masz tą torbę :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm. Shake<3
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony smak shake z mc. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetną bluzkę !
    SHAKE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochotę iść na szejka <33

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany , rany ale mi się szejka zachciało ;3
    zapraszam do mnie :)
    PS: obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  11. shakee! ♥♥
    ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cute pictures :)

    sammie
    from
    fashionbarbecue.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gorgeous!

    XX

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia :)
    ale mi zrobilas smaka na shake :*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. w maku jest teraz taki pyszny shake o smaku mango i marakui *.* pychaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja dawno nie jadłam nic w McDonaldzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez pół roku czekałam na lato, ale po tygodniu upałów wymiękam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)