czwartek, 19 lipca 2012

bejsbolówka

Heeeeej!
Nie pisałam do Was ponad miesiąc a to z powodu braku internetu. W ciągu tego czasu troche sie zmieniło zdąrzyłam się pokłócić i pogodzić z Kasią. ^^ Od niedawna w domu mam kota :) Udało mi się dostać do szkoły tam gdzie chciałam czyli do Hotelarsko-Turystycznej na profil technik hotelarstwa :) Internet nie wiem kiedy odzyskam więc narazie będę przychodzić do Kasi i pisać do Was od niej ponieważ nie chce zostawić bloga bo to jest jakaś moja część z którą się strasznie związałam :) Nie chce tego zostawić ponieważ za długo na to pracowałam !  Od tamtego czasu dostałam parę paczek ze współprac a dzisiaj nawiązałam nową :) Niedługo zobaczycie co dostałam a dzisiaj pokazuję Wam jedna z tych rzeczy a mianowicie bejsbolówke :) Na wakacje niestety nigdzie nie jade ale w sumie to dobrze bo nie mam jakoś ochoty gdzieś jechać a i tak każdy dzień spędzam po za domem ;) Dzisiaj idziemy później z Kasią do galerii ponieważ musze kupić sobie portfel i jakąś torebkę małą. Także miłego dnia wam życze !

bluza- Awanti | bluzka- cropp| spodnie- chinczyk | buty- puma | torba- house | bransoletki- centro |naszyjnik- centro

20 komentarzy:

  1. Fajnie,fajnie ;) Gratuluję kolejnej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ; ) sama poluję na jakąś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! :D czekam na zdjęcia z rzeczami z współpracy xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bejsbolówka!
    nigdy-sama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, podoba mi się bejsbolowka.
    Wpadnij do mnie wczoraj zaczęłam moją przygodę z blogowaniem.

    Pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka :) Spodobało mi się tu więc obserwuję :) Pozdrawiam, Optyistyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. WRESZCIE NOTKAA. <3

    Ja sie zbieram na kupno bejsbolówki od daaaaaaaaawna dawna xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)