piątek, 27 lipca 2012

czarne okulary

Hej!
Dzisiaj miałam całkowicie inne plany ale nie wypaliły i znów spotkałam się z Kasią :) Było tak gorąco że umierałam nawet tak cienko ubrana. Na szczęście mamy fajną fontannę na której spędzamy pod koniec większość naszych spotkań  ale od wczoraj będziemy zdolne do siedzenia tam cały dzień! Znów nie obyło się od śmiesznych akcji które są coraz bardziej zabawniejsze. W niedziele planujemy przesiedzieć tam cały dzień ale najpierw trzeba zrobić zapasy picia i jedzenia ^^ Jutro spotykam się z koleżanką którą nie widziałam się ponad 2 tygodnie :) Mamy tyle do obgadania! Do jutra!



18 komentarzy:

  1. Fajna mina :)
    http://nigdy-sama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne włosy *o*
    fajne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do siebie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :D Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi linka na swojego bloga w komentarzu, a na pewno odwdzięczę się obserwacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne :)
    świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię aż takich upałów, no ale tak to już jest ; P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;) I super okularki masz.!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko teraz się ubrać w takie upały :(

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24960294

    OdpowiedzUsuń
  8. na dworze jest bardzo gorąco, no ale takie są uroki lata :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie :)
    Coca-cola <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne okulary. :P
    tak, u mnie też upalnie. . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)