niedziela, 29 lipca 2012

jeansowa koszula

Hej! :)
I znów dzisiejszy plan dnia całkowicie się zmienił. Kiedy miałam wychodzić dostałam wiadomosc ze idziemy na pizze na obiad. No trudno sie mowi ! Potem jeszcze wpadlismy do babci a później poszlam sie spotkac z Kasią. Jednakże nie posiedzialysmy dlugo na dworze bo zaczynalo padac :( Wiec poszlysmy do niej i na szczescie kiedy szlam na autobus to juz swiecilo slonce ^^ Jutro planuje spotkac sie z A. No zobaczymy jak ja wstane jutro haha ! Dobrej nocy! :)


 koszula dżinsowa- stradivarius | bokserka- cropp | rurki- top secret | trampki- DobreTrampki

21 komentarzy:

  1. ooo takie tam z innymi minami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rurki <333

    dziewczyna ma fajnie oczy pomalowane <3


    zapraszam na photographypassiion.blogspot.com : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. rurki mi wpadly w oko :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jeansowa koszula :) Oddaj mi ją :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula < 33

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluje na taką koszule i nie mogę nigdzie upolować. :)
    ale teraz już wiem gdzie ją znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula fajna, ale rurki najlepsze! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetne zdjęcia - bardzo podobają mi się takie koszule ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już pisałam u Kasi, jesteś meega ładnie wymalowana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)