czwartek, 26 lipca 2012

krzyże

Hej ^^
Dzisiejszy dzień z Kasią wykorzystałyśmy w 100%. Było jak zwykle wiele śmiechu bo bez tego się nie obejdzie ;) Niektórych sytuacji to ja chyba nie zapomnę nawet nie chciało mi się do domu wracać ale no niestety kiedyś trzeba było  się pożegnać ;c
Przy okazji kiedy wstąpiłyśmy do galerii wpadłyśmy do naszej kawiarni tym razem na smoothie :) Ja wziełam sobie owoce leśne i zbytnio mi nie posmakowały ale wypiłam. Wstąpiłyśmy jeszcze do empiku i kupiłam sobie książkę :) Niedługo pokaże, a teraz kolejny outfit a w nim pokazuje mój ostatni zakup a mianowicie buty.

 bluzka- chińczyk | spodenki- chińczyk | torebka- chińczyk
 bransoletki- centro | bransoletka krzyż- cubus | pierścionek krzyż (od Kasi)- house
buty- miejski sklepik

17 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :)