poniedziałek, 23 lipca 2012

miętowe rurki

Cześć!Wczorajszy dzień spędziłam we Wrocławiu. Poszlam przy okazji do starbucks coffee i dostałam kartę z pięczątkami i za 10 razem mam dowolną kawę za darmo *.* Pochodziłam po sklepach i patrzyłam co jest co mogę kupić z mojej listy i jakoś nic nie znalazłam. Jedynie kupiłam bransoletke w cubusie z 39,99 na 9,99. :) W domu byłam jakoś po 22. Dzisiaj natomiast przyjechalam do Kasi także zaraz idziemy na miasto  a później spotykam się z Asią. Jutro jedziemy z Kasią do Wrocławia na zakupy :) W outficie zobaczycie nowe rzeczy które kupiłam nie dawno m.in. spodnie, bokserka i bransoletka! :)

 marynarka- chińczyk | bokserka- chińczyk | rurki miętowe- top secret
 torebka- chińczyk
 buty- ccc | rajstopy- centro
bransoletka z krzyżem- cubus | bransoletki- centro

17 komentarzy:

  1. Tez sie zbieram na zakup miętowych rurek ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. rajstopy moim zdaniem zepsuły cały cudowny efekt... całość jak najbardziej na plus ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne spodnie i marynarka ! Szkoda tylko, ze u mnie w miescie nie ma chinczyka. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bransoletka :D
    udanych zakupów życzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://xxmeanxx.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te bransoletki na lewej ręce! Cudowne! U mnie dzisiaj ogłaszam konkurs. Jeśli zechcesz- wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne bransoletki. rurki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja jednak z rajstopy bym zrezygnowała;]
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)