środa, 25 lipca 2012

trampki

Hej!!
Dzisiejszy dzień spędziłam przez chwilę z Asią a resztę z Kasią. Postanowiłyśmy pójść do galerii ponieważ planowałam kupić jeszcze parę rzeczy jednak skończyło się na jednym kosmetyku który niedługo pokaże na blogu a na koniec poszłyśmy na kawę i na chwilę do empiku gdzie planowałam kupić sobie nową książkę jednak jestem wybredna i nic z tego nie wyszło. Do domu wróciłam o 20 i ledwo weszłam i zadzwoniła do mnie A. i do tej pory gadałyśmy przez telefon ^^
W dzisiejszym outficie pokazuję wam sweterek rozpinany który zakupiłam we Wrocławiu :) Resztę zobaczycie niedługo + trampki które dostałam od DobreTrampki.

 
sweterek- new yorker | bokserka- cropp | spodnie- house | torebka- chińczyk | trampki- DobreTrampki

27 komentarzy:

  1. trampki są słabo widoczne na tych zdjęciach szczerze mówiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwyczajny strój ale ładnie na Tobie leży :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny strój.;D

    zhuuq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób zdjęcia ze zbliżeniem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz. ładne te trampolee! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw. ;d

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :))

    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. naszijuz.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zmieniaj pozycje i miny bo na każdym zdjęciu wychodzisz tak samo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moja wina ze jestem niefotogeniczna ;<

      Usuń
  11. A można takie trampki zakupić? Bo ty je dostałaś, tak?
    P.S Świetne spodnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)