piątek, 20 lipca 2012

żółwik

Heej!
Wczorajszy dzień minął świetnie i kupiłam to co miałam kupić i jestem szczęśliwa! Poszłyśmy z Kasią popołudniu do galerii a potem wróciłysmy do miasta i postanowiłysmy pójść na kawe do kawiarni "Łukowa" :) Na końcu poszłyśmy usiąść koło fontan. Jutro  Wam pokaże co kupiłam :) Dzisiaj natomiast przyjechałam i poszłyśmy do liroy'a, wróciłyśmy do Kasi i zaraz idziemy do galeri :) A wy jakie macie plany na dzisiaj?


 różowa bluzka- takko|bokserka- trykotarze | spodnie- house | buty- pepco | torebka- chinczyk
bransoletka- oczarovana

19 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka ..
    Moje plany na dzisiaj: mam randkę.. z tv i czekoladą . xD

    Zapraszam, nowy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kawa wygląda pysznie. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią wypiłabym sobie taką kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bransoletka ;) moje plany na dziś to leniuchowanie ^^
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam taką kawkę to bym wypiła<3
    ładna bransoletka^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny żółwik :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. love this bracelets and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czy każdy musi mieć takie pyszności na blogu :CC

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! :)

    + ej bo czytałam kiedyś bloga o one direction, i to chyba był nawet twój, ale nie wiem jak na nieog ponownie wejsc, zgubilam gdzies link, mozesz podac? baroz mi sie podobał i go utracilam;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta różowa bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz. bransoletka genialna! :D
    czekam na fotki z zakupów. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bransoletka :) Ooo to widzę, że bardzo udany dzień. pozdrawiam.

    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie fajnie !:D Powiem szczerze że Twój blog jest mega ciekawy ! tak trzymać ;))

    Zapraszam na bloga ;)))http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie , fajnie ! Powiem szczerze na prawdę fajny blog ;)
    Świetnie jest:P

    Zapraszam na bloga:
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)