niedziela, 19 sierpnia 2012

cud

Hej! ^^
Ja to naprawdę jestem szybko ogarniającym człowiekiem haha! Tak jak wam pisałam nie mam neta ale przypomniałam sobie że mam stary modem od neta i wsadziłam sobie tam kartę od swojego telefonu bo mam tam wykupiony pakiet internetowy i patrze ze nawet działa na komputerze! Gdybyście widzieli moja ucieszna twarz kiedy to zobaczyłam hahahah.Więc teraz będę pisać normalnie notki (mam chociaż taką nadzieje :D) Weekend spędziłam u babci i właściwie nie dawno wróciłam do domu. Jutro idziemy z Kasią po zeszyty i przy okazji muszę kupic jakies sluchawki :) Miłej nocy!

kocham cie gnoju <3 i="i">

14 komentarzy:

  1. policzymy się u mnie za tego gnooja :D
    znów mi jebnie łóżko :CCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,że znowu będziesz dodawać często notki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. a dlaczego nie masz normalnego neta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ został mi odłączony z niewiadomych mi przyczyn jednakże nie narzekam bo mam swój :)

      Usuń
  4. główka pracuje, to oby teraz internet nie płatał figli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to świetnie, że masz neta :)
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow XD Nie wpadłabym na takie przekłądanie karty XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)