wtorek, 21 sierpnia 2012

niedługo szkoła...

Hej! ^^
Wczoraj nie napisałam notki ponieważ nie miałam czasu. Jak widac już wolnym krokiem zbliża się wrzesień czyli wypadałoby zacząc już kupywac powoli różne rzeczy! Wczoraj postanowiłam kupic zeszyty i pare drobnych rzeczy bo reszte to mam. Więcej w taki upał nigdzie nie wychodzę. Dzisiaj także zapowiadało się że będzie padac a tu bum znów wyszło słońce i jest na dworze do nie wytrzymania. Dzisiaj planujemy z Kasią pójśc szybko do galerii a potem oglądamy film. Ogólnie to czekam aż wstanie bo jeszcze śpi -.- A jak tam z Wami? Kupujecie już powoli potrzebne rzeczy do szkoły? ;)



32 komentarze:

  1. ja mam tylko kilka podręczników;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupuję. mam poprawkę i nie wiem jak to będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. łojeju nawet mi się nie chce o tym myśleć że za kilka dni szkoła :o

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nic nie mam :D tylko 3 książki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie mam nic do szkoły, oprócz książek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haa .! | ♥
    Fajne zeszyty <3
    zapraszam do mnie :
    www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na dobry komentarz i obserwowane ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama mnie dopiero teraz obudziła :))))))))))))))))
    o szarpanine widze !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nic nie mam. nawet długopisu :D haha ale są jeszcze 2 tygodnie więc się nie martwię ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dzisiaj pokupowałam trochę rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiajm kupiłam wszystkie potrzebne rzeczy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze kupuję wszystko na ostatnią chwilę xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już praktycznie wszystko kupione, poobkładane, więc jestem przygotowana :)
    Wyznaję taką zasadę, że wszystko robi wcześniej jeśli chodzi o te zakupy szkolne i później cieszę się ostatnimi dniami wakacji, leniuchuje, odpoczywam, a nie biegam po sklepach w tłumie i martwię się, że czegoś nie mam :))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zeszyty, długopisy i kilka książek na razie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog.
    Zajrzysz na mojego ?
    A jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj :)
    Zależy mi na stałych czytelnikach :)
    Dzięki ;)

    Mój blog:
    flushberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się muszę w końcu wybrać po zakupy.. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już mam kupione :D Słodkie te krówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. nikt ci nie komcia ? LOL

    OdpowiedzUsuń
  18. JA już niedługo kupię zapewne jak zawsze wyjdzie tak że w ostatnim dniu ;p

    Fajne zeszyty :3

    http://myowncreativeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zeszyt ten różowy w krowy...:D

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety szkoła coraz bliżej :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupujee też już zeszyty i wyposarzenie, tylko jeszcze książki nie za bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnustwo tych zeszystów, wykoszystasz je wszystkie ? :o

    +Obserwowałaś mojego starego bloga, ale zapomniałam do niego hasło i mam nowy, może zechcesz obserwować znów? http://daagmaaraa.blogspot.com/ -oto on.
    Ten obserwowałaś: http://daaaaaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam takie zeszyty z krówkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)