wtorek, 14 sierpnia 2012

zaniedbanie

Hej! ^^
Znów przez dłuższy okres czasu nie pisze postów a to dlatego że nie mam neta u siebie w laptopie a teraz udało mi się szybko wejść na stacjonarny w domu i z niego do was coś naskrobać. Zapewne znów nie będzie notek jakiś tematycznych ze względu na to że będę próbowała od czasu da czasu wchodzić na ten komputer i zdjęcia będę dawać jakieś z neta ponieważ tutaj nie będę nic instalować od aparatu itd. U mnie bardzo dużo rzeczy się wydarzyło ;) Ale niektóre nie nadają się do opublikowania na blogu ^^ Mam nadzieje że nie macie mi za złe że znów nie pisze tak jak wcześniej. :( Tymczasem lecę się szykować i biegnę opłacić wycieczkę w szkolę która odbędzie się 4-5 września :) A potem może jakieś kino albo coś z A.!
Miłego dnia wam życzę! :*

trzymajcie się ♥

8 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :)