niedziela, 23 września 2012

chuck bass

Hej! ^^
Znów nie pisałam przez pewien czas ale to dlatego że nie mam zbytnio czasu i poświęcam się teraz nauce w ciągu tygodnia a weekendy spędzam z chłopakiem i ze znajomymi :) Dzisiejszy dzień po części spędziłam u babci a na koniec z chłopakiem. Nie dawno przyszły do mnie 2 paczki, a mianowicie torebka i bransoletka wygrana na konkursie :) Jutrzejszy dzień planuje spędzić z Kasią a tymczasem lecę uczyć się z OPH przy kubku kakao, białej czekoladzie i nutach skrillex'a. Dobrej nocy :3



28 komentarzy:

  1. Biała czekolada♥
    Mmmm.;)
    wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oszukalas z gumi jagoda ze wygralas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój nick sie pisze razem imbecylu :*

      Usuń
    2. nie o to chodzi, oszukalyscie i tyle.

      Usuń
    3. no juz bo ty lepiej wiesz, idź się ucz dziecko.

      Usuń
  3. Mam tą torbę;d
    A bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bransoletka i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie tu uciebie .
    Interesujący blog i ciekawe wpisy .
    Postaram wpadać się częściej , zapraszam do siebie : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz i nowych obserwatorów ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to nie dziwne że obie rzeczy wygrałaś u swojej przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha nie wygrała dwóch rzeczy ;o
      tylko bransoletkę ^^

      Usuń
  7. lubieee się do ciebie tulić na lawce ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bransoletka :) U mnie do wygrania zegarek :)

    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)