wtorek, 11 września 2012

gorąco

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień w szkole znów zleciał bardzo dobrze mimo tego że lekcje dłużyły się niemiłosiernie! Po szkole umówiłam się z Kasią żeby dziewczyna wkońcu wyszła z domu a nie siedziała ciągle w nim. Ogólnie brakuje mi tych wszystkich ciągłych spotkań w wakacje ale teraz w tygodniu nie za często bo szkoła a w weekendy nie mam czasu :( Ale jakoś to musimy pogodzić i damy rade! Jutro czeka mnie pytanie z matematyki czego wogóle się nie nauczyłam i z polskiego. Jakoś to będzie! Odezwę się jutro :)


23 komentarze:

  1. pozdrawiam mój ból z którego nie chodzę do szkoły :>
    czeba pomyśleć w które dni po szkole masz czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam te zdjecia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam czasu na spotkania :c
    Obserwuję i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolaz, ladne z was dziewczyny!
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne focie
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi najbardziej dłuży się matma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha , ja zawsze mówię jakoś to będzie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)