niedziela, 30 września 2012

mc

Hej! ^^
Co tam u Was słychac? U mnie jest w miarę, mam wzloty i upadki ale się nie poddaje. W szkole idzie dobrze w tym tygodniu wpadly mi dwie 4 i jedna 3 :) Zapowiada sie dobrze i mam nadzieje ze tez sie tak skonczy. W sumie to juz miesiac szkoly za nami :) I jutro zaczynamy nowy miesiac z ktorym ja zaczynam wszystko od nowa. Blog bedzie systematycznie prowadzony a w zyciu chce wprowadzic jakies zmiany. Do konca nie wiem jeszcze jakie ale czesc z nich juz mam. Mam nadzieje ze sie uda :)
Dzisiejszy dzien spedzilam w domu a potem wybralismy sie na pizze a na koniec odwiedzilismy babcie :) Mimo tego ze byla sobota moze po czesci ja zawalilam ale jeszcze troche sobot przede mna wiec mam okazje je wykorzystac a jeden dzien siedzenia w domu bez znajomych mnie nie zbawi!
Zostawiam Was ze zdjęciami z czwartku w którym wybrałam się z Kasią, moim kuzynem i chłopakiem :) A teraz lece ogladac film z Kasią "Trzy metry nad niebem" :)

 mimo wszystko, wiesz że Cie kocham!

26 komentarzy:

  1. miło wszystko wiem,że mnie kochasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole KFC ;p Fajne są w życiu czasem jakieś zmiany, bo wtedy często zmieniamy osobowość na lepszą i jesteśmy lepszymi ludzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem takie zmiany są jak najbardziej potrzebne :) powodzenia z dalszymi zmaganiami w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo "Trzy metry nad niebem" - uwielbiam ten film*-*
    narobiłaś mi ochoty na maczek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę obejrzeć ten film ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że masz taką przyjaciółkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż zrobiłam się głodna :<

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog :)
    zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog ;)
    zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ogladalam już 'trzy metry nad niebem',
    teraz poluje na 2 czesc 'tylko ciebe chce' [2012]

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, sympatyczny blog :)
    obserwujemy? ;)
    http://www.mojaczerwonakokarda.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)