poniedziałek, 24 września 2012

miś

Hej! ^^
No to zaczynam się znów spowrotem mobilizować z pisaniem codziennym bloga! Dzisiejszy dzień w szkole minął strasznie szybko, kartkówka poszła mi także dobrze a na wf dostaliśmy taki wycisk że coś czuje że jutro nie wstanę! Po szkole szybko poleciałam do babci na obiad a potem na spotkanie z Kasią. Znów nie obyło się bez śmiesznych sytuacji, najlepsze było dziecko w krzakach i duch ze "Strasznego filmu" w samochodzie! ^^ Oczywiście Kasia tego nie widziała bo siedziała tyłem do ulicy :c A teraz biorę się za naukę na geografie bo czeka mnie ciężka kartkówka, także miłej nocy!

 marynarka- chińczyk | bokserka- chińczyk | spodnie- Top secret | trampki- DobreTrampki

29 komentarzy:

  1. BOŻE DZIECKO W KRZAKACH JEJ SYCZENIE I TO ZE MI WYLEJE PICIE ;CC

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kartkówkę z geo w czwartek :C

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro mam sprawdzian z geografii;/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar kupić sobie taką czapkę na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog
    zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga
    już niebawem konkursik dla obserwatorów mojego bloga
    onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw i fajna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz.
    Dopiero miesiąc nauki, a jest już jej tak dużo ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna czapka :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka genialna. ;) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) ładna jesteś , obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super czapeczka xD
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! ;) świetna czapka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się takie marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka i czapka uwielbiam *.*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your style and your outfits are so fantastic!
    You have to try yourself on Lookly:
    http://www.huliganjetta.com/lookly.html

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś prześliczna! Bardzo podoba mi się stylizacja, tylko czegoś jeszcze brakuje, jakiegoś przełamania gamy kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna czapka <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czapa :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaksajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)