środa, 5 września 2012

po wycieczce

Hej!
Wczoraj z samego rana pojechaliśmy klasą na wycieczkę integracyjną do Karpacza. Na początku było sztywno ale w końcu poszłam i chodziłam po pokojach się zapoznać z ludźmi. Oczywiście jak to w każdej klasie już u nas powstały grupki. Ogólnie nie powiem ale wycieczka mi się strasznie spodobała i mam nadzieję że odbędzie się więcej takich! Niestety żadnych zdjęć nie mam bo nie wzięłam aparatu więc daje jedno z moimi 2 kochanymi koleżankami!  Jutro mam 8 lekcji i do tego piszemy testy z j. angielskiego i niemieckiego! Życzcie mi powodzenia bo z tego co słyszałam nie będzie łatwy! :)
Jak widać zmieniłam trochę wygląd i jest nowy nagłówek! Podoba się? :) Do jutra!


21 komentarzy:

  1. zawsze wyjazdy integracyjne dopiero pod koniec są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten nagłówek ;)

    Powodzenia w nowej klasie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny wygląd i nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia życzę na testach;)
    fajny nagłówek^^

    OdpowiedzUsuń
  5. naglowek masz sliczny, powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe fajne zdjęcie ;) Umm chciałabym jechać na wycieczke też.. ale u nas to już 3 klasa to nie za bardzo ;( POWODZENIA w testach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjecie. :)

    Bedzie mi milo,gdy odwiedzisz mojego bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny wygląd. powodzenia na testach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że wycieczka Ci się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam taką wycieczkę w tamtym roku i też było fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa wycieczka ; )

    OdpowiedzUsuń

  12. Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty.

    Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny nagłówek, uwielbiam jeżdzic do Karpacza <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. fdajnie, ze udała się wycieczka, bardzo ładne zmiany - wygląd mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny blog^^
    Sama bym teraz na wycieczkę szkolną pojechała ale chociaż na dwa, trzy dni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)