środa, 12 września 2012

spotkanie

Hej! ^^
I znów ledwo się zwlekłam z łóżka dzisiaj rano. Z domu wyszłam z myślą "Jak wrócę to idę spać" Jednak tak się nie stało. W szkole lekcje się strasznie dłużyły ale za to było dużo śmiechu szczególnie na organizacji pracy w hotelarstwie ^^ Myślałyśmy z dziewczynami w niektórych momentach że padniemy szczególnie kiedy nasz nauczyciel coś mówił i nagle "no heloł" :D Po szkole odrazu poleciałam do domu bo od rana do teraz ciągle pada :( Jutro prawdopodobnie mam 7 lekcji a potem spotykam się z chłopakiem :) A wieczorem biorę się za naukę historii bo czeka mnie w piątek kartkówka :(
  Dzisiaj Kasia zauważyła że stały się popularne spotkania blogerek z pobliskich miast. Czyli wszystkie blogerki z dolnego śląska m.in (Świdnica,Wrocław, Legnica, Jelenia Góra,Zgorzelec) itd. Spotkanie byłoby w Świdnicy. Tylko pewien problem jest bo nie znamy dziewczyn które mieszkają blisko Nas i do tego piszą bloga. Także czekamy na Wasze zgłoszenia u mnie lub u niej na blogu lub w postaci emaila (znajdziecie w zakładce "kontakt" ) Dobrej nocy! :*


23 komentarze:

  1. tak tak zapraszamy :D
    i 3 razy to samo zdjecie zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecie:) ja sie musze dowiedziec czy z poznania sa jakies spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ja zawsze jak wracam z uczelni idę spać ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęścia z chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy blog w sumie to początek , ale byłoby mi bardzo miło jeśli byś wpadła . www.hearloving.blogspot.com : DD

    kreska na oczach ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie za śląska więc...
    świetne zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyszłyście na tym zdjęciu,takie niewinne;3
    nie w tym tygodniu czeka kartkówka z matematyki,a w przyszłym tygodniu już sprawdzian z biologi! ;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)