niedziela, 2 września 2012

witaj szkoło!

Hej!
Oj długo mnie tu nie było.. Ale teraz będę codziennie i jutro wezmę się za nowy wygląd bloga jak wrócę z rozpoczęcia. Tak właśnie, szkoła się zaczęła. Jutro mam na 9 więc idę zaraz spac szczególnie że mam wielkiego stresa bo nowa szkoła, ludzie, nauczyciele. Na szczęście udało mi się kupic wszytko do szkoły a jutro pakuje sie i jade na wycieczke 2-dniową. Wiec zrobie notki automatyczne :) Ogólnie trochę się zmieniło przez ten czas, znalazłam kogoś dla kogo mam teraz życ i naprawdę Go kocham. A teraz lece spac, napisze jak wroce jutro do domu! :*


12 komentarzy:

  1. Ja mam na 10 rozpoczęcie i też idę do nowej szkoły, ale ja się tam nie stresuję hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję nowej szkoły, ja za rok w nowej :D dobrze, że kogoś masz. nie przejmuj się na pewno ułoży się wszystko z Kasią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam na 9.30 :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak nowa szkoła :D

    dodaję do obserwowanych i będę zaglądała :) no i zapraszam do mnie na mojego nowego bloga: nutellaafashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)