poniedziałek, 1 października 2012

miło spędzone popołudnie

Hej! ^^
Tak jak obiecałam...Zaczynam pisać codziennie :) Dzisiaj w szkole pomimo znów nowego planu i 8 lekcji wszystko szybko zleciało i przy okazji wpadły mi dwie 6 z religii i 3 z wf do dziennika ^^ Nie narzekam, jest coraz lepiej! Na 2 lekcji pisaliśmy kartkówkę z EDB i mam nadzieje że chociaż 3 będzie! Po szkole czekała już na mnie Kasią z moim kuzynem Kamilem :) Najpierw poszliśmy szybko do miasta a potem na kawę do galerii :) Ogólnie dzień minął mi bardzo dobrze jak na poniedziałek :) A jak Wam minął? Miłej nocy!



25 komentarzy:

  1. gratuluję takich ocen : )
    mhm piłabym ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie przerobione zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  3. popołudnie pracowite ale udane :)
    ooo wypiłabym na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za co dostałaś 3 z wf ? Ja dostałam kiedyś za bieganie ;/ Też mam dwie 6 z religii ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję i liczę na rewanż !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnt blog. http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/ wapdniesz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)