poniedziałek, 19 listopada 2012

bluza

Hej!!^^
Uff, dzisiaj na szczęście ominął mnie sprawdzian z matematyki i pisałam tylko PP:) W sumie poszedł mi okej, liczę na pozytywną ocenę z niego^^. Po szkolę spotkałam się z Kasią i poszłyśmy na chwilę do galerii po słuchawki bo znów kolejne mi padły :( A przy okazji kupiłam zakreślacz bo stary mi już się skończył. Słuchawki pokaże w najbliższym czasie. Miałyśmy w planach pójść do sh ale nie starczyło nam niestety czasu. W domu byłam przed 17 i była już ciemna noc. Uwielbiam to uczucie kiedy wstaje i wychodzę do szkoły jest jeszcze ciemno i kiedy z niej wracam jest już noc. -.-
Jutro w szkole mam tylko 3 lekcje a po nich wychodzimy do teatru na jakieś spotkanie^^ Mimo tego nie ominie mnie jutrzejszy sprawdzian z marketingu i kartkówka z polskiego. Oj, do kartkówki muszę się przyłożyć bo moje oceny z tego przedmiotu sięgają dna a do sprawdzianu się niestety nawet nie nauczę ponieważ nie posiadam nawet podręcznika. Po teatrze planuje iść z babcią kupić mi płaszcz zimowy bo robi się coraz chłodniej a ten jesienny już niestety nie daje rady na takie chłodne dni! Tymczasem zmykam sobie jeszcze coś powtórzyc i uciekam pod kołdrę. Dobranoc!

płaszcz- sh | komin- F2F | torba- house | bluza- house | bokserka- chińczyk | spodnie- house | emu- pepco

23 komentarze:

  1. that blue inner is so lovely! you look so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widzę że nie tylko mi w ostatnim czasie padły słuchawki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnie słuchawki naprawiłam wspólnymi siłami z wujem i trzymają się jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej:) ładnie tu zapraszam do mnie :)
    mam nadziję że pozostawisz ślad :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow boska torba <3
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)