niedziela, 25 listopada 2012

coś nie wyszło

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień jednak się nie udał pod względem planów które miałam uzgodnione razem z Kasią. Ale musiał wczoraj przyjść taki moment który zwalił mnie z nóg i nie miałam siły dzisiaj na nic. Ale przynajmniej odespałam ten tydzień i wstałam przed 15. W sumie gdyby nie obiad gniłabym w łóżku do poniedziałku. Na szczęście lekcję odrobiłam już w piątek więc miałam z głowy. Na jutrzejszy sprawdzian z PP nauczę się w autobusie i na przerwach a matmy jednak nie pójdę poprawić bo nie dam rady. A teraz zmykam spać, nie mam humoru, wszystko mnie drażni. Grr... mogę podziękować za to jednej osobie... Dobranoc!


23 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w szkole :>
    Fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymasz lalkę na półce ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Tobie spoania do 15 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) Nominowałam Cię do Liebster Award Blog, zachęcam do zabawy ;]
    http://karolina-karaa.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj snuje sie po domu i śpie co chwile, masakra -.-
    podoba mi się blog, obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo pokój Gumi. Nie wiedziałem, że ma Kena na półce HAHAHA jaka wariatka.
    Matma <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że nie jestem sama,mnie też ostatnio wszystko drażni:/

    OdpowiedzUsuń
  8. nauka na przerwach skąd to znam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog :D
    fajnie piszesz :D

    Zapraszam do mnie : http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno nie spałam tak długo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)