wtorek, 13 listopada 2012

girlfriend tag: odpowiedzi

Heej! ^^
Dzisiejsza szkoła wymęczyła mnie w 100% po czym jak wróciłam do domu padłam na łóżko i spałam prawie do 20. Sprawdzian z geografii poszedł w miarę okej^^. A teraz właśnie skończyłam pisać referat na fizykę na jutro który pisałam ponad 2 godziny. Czuje że ręka niedługo mi odpadnie :(  A jutro po szkole wybieramy się z Kasią na małe zakupy! :) Tymczasem...pamiętacie jak dodawałam post gdzie mogliście zadawać pytania do Kasi (GumiJagody) ? To dzisiaj dodaję post właśnie z odpowiedziami! :) Mam nadzieje że post Was w miarę zaciekawi, pytania niektóre się powtarzały ale to nic!

Gdzie poznałaś Agatę?
- W gimnazjum

Jak poznałaś Agatę?
- Znałam ją z widzenia z gimnazjum i jeździłyśmy tym samym autobusem. A po jakimś czasie zaczęłyśmy pisać ze sobą na facebooku.

Od kiedy się przyjaźnicie?
-27.01.2012.

Przyjaciółka vs chłopak?

-Obydwoje albo nic

Ile lat znasz Agatę ?;)
-Niecały rok

Czy spędzacie ze sobą dużo czasu?
- Bardzo dużo, czasem nawet za bardzo! Gdyby była możliwość chciałabym z nią mieszkać i spędzać 24/7.

Co cię w niej denerwuje ?

-Chyba to, że jesteśmy do siebie bardzo podobne i mamy podobne charaktery. Dwa silne osobowości =mieszanka wybuchowa :) I myślę, że to tyle.

Co kochasz w niej ?
- Nie ma rzeczy której w niej nie kocham

Jak myślicie Wasza przyjaźń przetrwa długie lata?

- Tak. Mam nadzieje, że jest tą osobą dla której wskoczę w ogień. Love Forever.


ulubione wspólne wspomnienie?

-Każda sekunda spędzona w jej towarzystwie.

Jaka jest Agata?

-Agata jest w kilkudziesięciu procentach taka jak ja. Czasem wydaje mi się, że jest moją siostrą.

Cechy, które w niej lubisz i cenisz a, których nie znosisz?
Jest kochana, pomocna, wesoła, wygadana, potrafi być stanowcza i pyskata jak ja a zarazem zagubiona jak króliczek.

O co się najczęściej kłócicie?

- O wszystko, o śmietki i o poważne sprawy, jednak nigdy nie jest to coś, co miałoby nas rozdzielić.

Jak lubicie wspólnie spędzac czas?
- Chodzić na spacery, po mieście, na zakupy do galerii, siedzieć u mnie w domu, oglądać filmy

najdłuższa wasza kłótnia.?

- Ok. miesiąca

Chodzicie do tej samej klasy ?
- Nie. Agata jest młodsza o rok ode mnie.

Ile czasu umiecie bez siebie wytrzymać ?
- Parę dni :)

Ulubiony rodzaj muzyki ?
- Każdy ^^

Macie wspólne hobby, jakie ?
- Piszemy blogi, robimy zdjęcia, chodzimy po galerii i lubimy oglądać te same filmy.

17 komentarzy:

  1. Fajnie mieć taką przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że masz taką kumpele ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. oo świetny ten tag, teraz czekamy na twoje odpowiedzi u Gumi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miłych zakupów! ;)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze mieć taką przyjaciółkę :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Nominowałam Ciebie do "LIEBTER BLOG" zapraszam do przeczytania i skomentowania posta. Weź udział i pisz do mnie jak już weźmiesz!!!

    Pozdrawiam, Gabriela.

    OTO LINK DO POSTA:
    http://my-life-is-pastel.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, przyjaźń jest wspaniała. Nie ma nic lepszego od wspaniałego towarzystwa, które zawsze podniesie cię na duchu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wam szczerze takiej przyjaźni, bo mi się ostatnio okropnie nie układa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że mimo tego, iż chodzicie do innych klas to i tak się przyjaźnicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. KONKURS !!
    ZAPRASZAM (http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html)

    :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)