piątek, 23 listopada 2012

Jack daniels

Hej!
Uhh, wiedziałam że tak będzie i będę musiała pójść poprawić sprawdzian z matematyki. Poprawa odbędzie się w poniedziałek więc muszę poświecić wolne chwile w weekend na ćwiczenia i przy okazji pani nam zrobiła niespodziankę i pisaliśmy test kompetencji na ocenę. Część zadań zrobiłam dobrze wiec liczę na pozytywną ocenę z tego! Po szkole wybrałam się do babci. Jak już pisałam uwielbiam u niej przesiadywać^^ i przy okazji czekała na mnie paczka :) A co w niej było? Koszulka z Jackiem Danielsem *.* Tak jak sobie obiecałam że kupię to kupiłam wkońcu! Miałam ochotę dzisiaj zostać u babci na weekend ale musiałam wrócić do domu. A plany na jutro wyglądają tak że idziemy z Kasią na pizze:)


21 komentarzy:

  1. O wow! Niesamowicie Ci jej zazdroszczę! Gdzie można dostać taką koszulkę? ;)
    Powodzenia na poprawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi te koszulki z jack'a już się znudziły, gdy prawie co druga nastolatka, w moim mieście, zaczęła taką nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za tymi koszulkami, wszyscy teraz je mają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. matematyka </3
    też mam taką koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi :) Very nice your blog! Love it! If You want You can go to my blog see if you like ;)
    Maybe we can follow each other :) What do you think?! :)
    Xoxo

    Miss Butterflyyy
    Miss Butterflyyy Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :)
    Gumi ma chyba taką samą lub podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna bluzka
    Też bym taką chciała ;(


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na zakupy ;)
    Zajmie to 2 min, a może to właśnie ty wygrasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)