niedziela, 11 listopada 2012

jakoś zleciało

Cześć.
Weekend mi minął tak jak planowałam. Wypoczęłam a jeśli chodzi o naukę to jednak nie wyszło. Znów się okazało że mam cały tydzień zawalony sprawdzianami jak wcześniej. No ale cóż, uroki szkoły. Niedługo kończy się już 1 semestr, dlatego trzeba się spiąć i się bardzo dobrze postarać o dobre oceny!
Jutro po szkole planujemy z Kasią mały wypad do sh ;)


Mam jedną prośbę. Jeśli ktoś z czytelników chce ze mną nawiązać kontakt prywatnie zapraszam na email: agula737@hotmail.com  , ask.fm lub w wiadomościach prywatnych na fb: agatacia.  Nie życzę sobie zaproszeń na moje prywatne konto:) + klikamy w reklamy po prawej stronie! :)

24 komentarze:

  1. Oj tak zaproszenia na prywatne konto jest denerwujace :CCCCCCCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę z tymi sprawdzianami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tydzień zawalony sprawdzianami;/
    fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba, ale nie koniecznie się to da zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ale szybko ten rok mija - jak nigdy z jednej strony to dobrze a z drugiej nie :)
    PS : Chyba napiszę do cb, ale o czym byśmy popisały ? I czy można jutro też pisać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można pisac kiedy sie chce :)

      Usuń
    2. To jutro napiszę bo zaraz lecę spać ^^

      Usuń
  6. a u mnie w tym tygodniu będzie luźno ;) a Tobie powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia:)) www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaż jak dzisiaj byłaś dzisiaj ubrana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    dawaj posta bitcho :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    hahaah tu gumi hahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    boje sie tej sławy D: !

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    teeen feeejm ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    hahahah kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham cię :*12 lis 2012, 20:29:00

    boje się ze mnie zdemaskuja D: !

    OdpowiedzUsuń
  15. prowadzisz bardzo ciekawy blog ; )) Zaciekawił mnie i to bardzo , dlatego obserwuje i zapraszam do siebie ; ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)