sobota, 17 listopada 2012

jakoś zleciało

Hej! :)
Post pisze dopiero dzisiaj ponieważ nic się u mnie ciekawego nie działo przez ten czas oprócz siedzenia w szkole i w domu bo miałam dużo nauki. Ale o to tym sposobem wpadły mi dwie piątki do dziennika :) A chce się teraz wziasc mocno za naukę ponieważ za 2 tygodnie czeka mnie wywiadówka. Na następny tydzień mam 9 sprawdzianów dodatkowo poprawy i kartkówki. Wyczuwam cały tydzień w domu :( Dzisiaj planuje zostac w domu i przygotowac materiały na kolejny tydzień a jutro wybieram się do babci^^ Także uciekam do zabrania się za naukę a Wam w takim razie życzę miłego weekendu i zostawiam z outfitem :)

płaszcz-sh | komin- F2F | bokserka- cropp | koszula- stradivarius | spodnie- house | torebka- house | buty- pepco

44 komentarze:

  1. ładny Outfit :)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A
    lub
    Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie ona jest granatowa, ale na zdjęciu moze dobrze koloru nie widać. Większość zaproponowała mi środkową, więc chyba ją założę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że obserwujemy :>
    Świetny płaszczyk :>

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas w szkole mogą być tylko 3 spr. w tygodniu...
    współczuję Ci! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeansowa koszula to hit tego sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu . ; D .

    Obserwujemy. ? ; D .

    Ja obserwuje ; D .

    Zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny płaszczyk ;)

    +zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula dżinsowa!<3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ;d
    powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2012/11/92-konkurs-wygraj-dowolna-pare-butow.html ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW :)
    Serdecznie zapraszam : )

    ladniutka jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, ładnie :) ;*


    zapraszam do siebie. Może coś się spodoba i zaobserwujesz: http://breatheliffe.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam ponownie ;)
    Mam jedno pytanie jeśli chodzi o buty, bo sama miałam plan ich zakupu... ;) Podeszwa zagina się przy piętach czy są raczej twarde? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :* ładny płaszczyk. PS: W takim razie jeszcze więcej sukcesów w szkole :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit <3 ja też mam strasznie dużo nauki ...
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też muszę się wziąć za naukę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam we wtorek zebranie..:/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę dobry blog! ;)
    fajna notka i zdjęcia ;D
    na pewno będę zaglądać częściej ;)
    obserwujemy? ;)
    http://brokennstringss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny płaszczyk . ^^

    U mnie juz kolejna notka, tym razem znajdziesz w niej Złote myśli 1D . :D

    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też ostatnio trochę przytłacza nauka :(

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałaś u mnie nominowana do Liebster Blog! odpowiedz jeśli chcesz, do niczego nie zmuszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam teraz dużo nauki..
    świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też mam teraz dużo nauki...
    świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz uroczą , taką delikatną urode :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hahah, wiedziałam, że gdzieś cię widziałam ;P
    Świetnie wyglądasz !
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)