poniedziałek, 12 listopada 2012

jesiennie

Hej! ^^
W szkole kartkówka poszła mi bardzo dobrze! :) Ogólnie dzisiejszy dzień w szkole należy do tych przyjemnych. Po szkole tak jak pisałam wcześniej spotkałam się z Kasią. Uwielbiam te spotkania właśnie z nią bo dzięki niej ładuje siły do kolejnych dni i przynajmniej na chwilę promienieję pozytywną energią^^. Umówiłyśmy się na kolejne spotkanie na środę bo wtedy mamy zamiar kupić płyty 1D a ja przy okazji poszukam jakiś spodni:)
Tymczasem siedzę nad otwartą książką od geografii i próbuje wkuc coś na jutrzejszy sprawdzian, jednakże ciągle coś mnie rozprasza. Chyba będę musiała wyłączyc laptopa, założyc słuchawki i spróbowac chociaz troche wbic do głowy.
Tymczasem zostawiam Was ze strojem w którym znajdują się nowe rzeczy które zawitały w mojej szafie, a mianowicie płaszczyk i emu :)
Dobrej nocy!

płaszczyk- sh | spodnie- chińczyk | emu- pepco | torba- house

28 komentarzy:

  1. Śliczny ten płaszczyk ♥
    Ja się próbuję nauczyć z biologi i nic mi nie wchodzi do głowy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie wyglądasz :)

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzeba nam dużo pozytywnej energii na te długie, jesienne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow w sh takie sliczne plaszczyki sa ?:* ile dalas?

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, ale świetne buty ;o
    aż ciężko mi w to uwierzyć, że są z Pepco ;)
    Wczoraj byłam tam szukając tych butów i w ogóle ich nie było.;c
    Można wiedzieć, czy kupiłaś je w tym roku, czy może w zeszłym ?

    + dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1D?. jesteś directionerką? ;O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys bylam :) ale ogolnie ich lubie i czasem poslucham :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)