wtorek, 20 listopada 2012

photoblog

Hej! ^^
Dzisiejszy dzień minął bardzo dobrze! Sprawdzian z marketingu i polskiego poszedł mi bardzo dobrze :) Tak jak pisałam wcześniej miałam tylko 3 lekcje a potem spektakl o używkach i alkoholu. Ogólnie było ciekawie, podobało mi się :) Po wszystkim poszłam się spotkać z babcią i po sklepach biegałyśmy z dobre 2,5 godziny w poszukiwaniu kurtki! Ale na szczęście znalazłam i przy okazji kupiłam komin i rękawiczki czyli na zimę jestem przygotowana! Wszystko zobaczycie w najbliższych outfitach. Wróciłam do domu wykończona i nawet nie miałam siły by się nauczyć na jutrzejszy sprawdzian z matematyki i poprawy z polskiego. Całkowicie nic nie umiem i chyba nie pójdę na poprawę bo skoro nie umiem to szkoda mojego i nauczyciela czasu! Jutro planuje się spotkac z A. z którą dośc sporo czasu się nie widziałam!
Nie wiem czy wszyscy wiecie ale posiadam także photobloga. Oczywiście moje blogowanie zaczęło się właśnie od tamtej strony a potem postanowiłam przenieść się tutaj! Na pb pisze przemyślenia na różne tematy, sprawy a tu opisuje swoją codzienność :) Także zachęcam Was także do zaglądania na tamtą moją stronę ^^ .


28 komentarzy:

  1. ja ostatnio zaczęłam wchodzić na fbl:D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na outfity :) zajrzę na photobloga .
    dodałam do obserwowanych .


    zapraszam do mnie dopiero ci zaczynam z blogowaniem :) http://invisible-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze w ogóle nie jestem przygotowana na zimę;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to 'mam pistolet,dwa naboje i jest nas dwoje' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie, że masz photobloga :)
    A tam, z maty nie trzeba się za dużo uczyć :) dasz radę ;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię chodzić z babcią po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na pb sie nie umiem odnaleźć,nie lubię tej stronki:<

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mamy photobloga , fajne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś na Twoim bolgu! :D poznałam po nagłówku z Huczuhucza :3
    Zapraszam na mojego dziś założonego bloga, mam nadzieję ze zdjęcia przypadną ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)