piątek, 9 listopada 2012

piątek!

Hej.
Ja się chyba nigdy nie wyśpię. Miałam dzisiaj na 9 ale i tak z trudnością wstałam z łóżka. Lekcje dłużyły się niemiłosiernie i już przy okazji wpadło parę sprawdzianów na następny tydzień w tym z matmy i referat z fizyki. O boziu! Po szkole nie miałam żadnych planów więc odrazu poleciałam do domu i położyłam się spać i tak spałam od godziny 14 do 19 :o A teraz mi się wcale nie chce spać i albo wezmę się za oglądanie serialu albo filmu :)
Na jutro nie mam żadnych planów bo postanowiłam poświecić ten czas na naukę i odpoczynek ^^. Tymczasem uciekam zrobić sobie kakao i odpalam jakiś film! Dobrej nocy :)


I jeszcze jedno! Po prawej stronie widnieją reklamy! Byłabym bardzoooo wdzięczna gdybyście klikali codziennie chociaż po 1 raz w nie ! :*

20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    klikamy w reklamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki ;)
    ja miałam też się dzisiaj przespać chwile w dzień ale co chwila ktoś mi przeszkadzał i w rezultacie wypiłam kawe bo jak nie to chyba usnęłabym na stojąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, ja dzisiejszy wieczór przed komputerem.
    miłego oglądania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikam ;d
    Fajne te fotki, miłego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie dużo reklam, blog wygląda jak billboard i na dodatek Adtaily to dla ludzi z na prawdę popularnymi blogami. Te reklamy ujmują twojemu blogowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet jakbym miała do szkoły na 12 i tak bym się nie wyspała xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne plany co do jutra,więc oby z nauką nam wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hey <3 zostałaś nominowana przeze mnie :)

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog-award-i-troche-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też rzadko kiedy się wysypiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się może z 3 razy w życiu wyspałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w piątek miałam 3 lekcje i apel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes kopia swojej przyjaciolki. Prawie wszystko od niej zgapiasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog! Dodaję do obserwowanych <3

    zapraszam do mnie i liczę na rewanż <333 http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)