sobota, 24 listopada 2012

pizza z Da Grasso

Hej!
Dzisiejszy dzień spędziłam caluteńki z Kasią. Na początek wybrałyśmy się do Da Grasso na małą pizze ale niestety Kasia się źle poczuła więc spakowałyśmy pizze i wybrałyśmy się do niej. Spędziłyśmy ten dzień bardzo dobrze i każde chwile z nią wspominam z uśmiechem na twarzy! Przy okazji planowałyśmy co będziemy robić w moje urodziny i postaramy się o jakąś fotorelacje na bloga dla was^^. Jutro planujemy wybrać się do Liroy Merlin a potem zrobić porządek u Kasi w szafie i przy okazji może jakiś outfit zawita na blogu? Miłego wieczoru :*


22 komentarze:

  1. Open your legs for me <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza wygląda wyśmienicie ! :)
    Jak ja dawno nie jadłam pizzy :O

    OdpowiedzUsuń
  3. mm... od tyg chodzi za mną pizza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda!
    Jaką zamówiłyście-podaj nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  5. smaka narobiłaś mi na początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam wczoraj udany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm pizza <3
    widzę, że dzień udany :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pizze za Da Grasso, ale jezeli zamawiam do domu to raczej nie bo zazwyczaj wtedy jest na mega cienkim cieście i smakuje prawie jak podeszwa hahaO.o

    OdpowiedzUsuń
  9. co jak co ale pizze to ja jem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)