wtorek, 27 listopada 2012

straciłam...?

Tak naprawdę to nie znasz ludzi których spotykasz na swojej drodze w życiu. Czujesz że będą przy Tobie  na dobre i na złe ale po chwili tracisz ich, nie poznajesz ich twarzy. Nie, to nie są osoby które poznałaś. One się zmieniają. Są jak powietrzne, tlen których potrzebujesz z każdym dniem coraz bardziej, ale kiedyś tego zabraknie tak jak i ich. Chcesz przy nich zapomnieć o wszystkim co złe, o smutkach i goryczy która przesiąka Twoje ciało. Obiecujesz że przy nich będziesz szczęśliwa, nie będziesz wiedziała co to łzy i rozpacz. Ale właśnie dzięki Tym osobą wszystko pęka. Przy tych osobach przy których byłaś i pragnełaś byc bezpieczna nie jesteś. Nagle postanawiają z czasem Cie zostawic. Oddalają się od Ciebie z każdym dniem coraz bardziej a Ty zostajesz sama. Sama ze sobą. Najważniejsza osoba w Twoim życiu postanawia odejśc bez żadnych słów wyjaśnienia, bez głupiego słowa żegnam. Zostawia Cię, odsuwa się od Ciebie dla Twojego dobra. Chce byś była szczęśliwa tak jak byłaś i z Tą osobą. Ale nie jesteś.  Nie potrafisz zapomniec. Tak naprawdę robi ci rysę na ciele, duszy, sercu. Z tą osobą przeżywałaś tak naprawdę najpiękniejsze chwile w swoim życiu. Już wiesz że pomimo tych wszystkich starań ta osoba nie wróci, osoba którą tak szczerze i naprawdę kochałam i kocham nadal. Osobie której tak naprawdę zaufałam jak nikomu innemu. Powierzyłam tej osobie całe moje życie, cały mój świat. Jest coraz gorzej, z każdym dniem coraz bardziej sięgam dna. Ogarnia mnie smutek i rozpacz. Czekam godzinami na wiadomosc pt. "czesc" ale już nigdy jej nie otrzymam. Już nigdy tej osoby nie spotkam, nie zobaczę uśmiechu na twarzy, nigdy. Jego już nie ma, on już nie wróci. Pozostaną mi wspomnienia tych pięknych, najlepszych chwil w moim życiu. Nie oczekuje tak dużo, chce żeby wróciło to co straciłam.
Może jednak powinnam zapomniec? Ale nie potrafie, z każdym dniem coraz bardziej się przywiązywałam, każde uczucie się pogłebiało i nasilało coraz mocniej. Każdego dnia myśle co zrobic by wróciło to co straciłam, straciłam człowieka z którym mogłam isc przez życie. To ta osoba mnie nauczyła jak życ, że nie warto wracac do przeszlosci i rozdrapywac starych ran. Znów wracam do domu, zamykam się w 4 ścianach i myśle co zrobic najpierw. Zasnac i sie nie obudzic czy moze odrazu wziasc sznur? Nie potrafie życ, kiedy osoby którą pokochalam tak prawdziwie, naprawdę odeszla na zawsze i już nigdy nie ujrze usmiechu przyozdabiającego jego twarz. Może kiedyś odnajde wkońcu sens życia i że drogi nasze się skrzyzują i bedziemy mogli powiedziec sobie wprost "nie chce nikogo innego, chce tylko ciebie"

pytania kierujemy tu ASK.FM


27 komentarzy:

  1. Chodzi o chłopaka czy Kasię ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ten ból ;c
      Długo nie mogłam się pozbierać ;/
      A kto z kim zerwał i co najważniejsze czemu ?

      Usuń
    2. raczej to był wybór nas obojga. Hmm, głupi błąd z mojej strony.

      Usuń
  2. True. http://gumijagoda.blogspot.com/2012/10/straciam.html witaaam .

    OdpowiedzUsuń
  3. aż samej mi się smutno zrobiło :cc :((

    OdpowiedzUsuń
  4. znam to uczucie i ten ból :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam...? Z własnego życia. Są po prostu osoby które pod presją innych się zmieniają, ale są też takie które tak po prostu, same od siebie. Wkraczają w jakieś inne życie, stają się kimś innym, kim wcale być nie chcę. Nie wiem czemu to robią.. Może chcą komuś zaimponować? Zastanawiam się czasem nad tym. Chociaż... Z własnego punktu widzenia to każdy się zmienia, nawet ja..

    OdpowiedzUsuń
  6. ludzie potrafią dobrze się maskować

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie dobrze kochana! niestety nie bylam w podobnejk sytuacji, ale probuje cie zrozumeic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten ból ;c
    zapraszam do mnie http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten napis na zdj kojarzy mi sie z piosenka skyfall ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jeśli jesteś zainteresowana własnymi zarobkami bez wychodzenia z domu(kto by nie był!), wejdź koniecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam odpowiedź na wszystkie pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;) dodaję do obserwowanych ;*
    jeśli chcesz to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;(
    Obserwuje.
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji i komentowania :
    trooololooo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie twoj blog i obserwuje i rowniez zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, zapraszam do mnie :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem niedawno straciłam dwie najważniejsze osoby. Nie było nadziei na nic. przyszedł wrzesień i wyjechałam. Dopiero teraz wiem, kto jest dla mnie naprawdę ważny i że nie należy upadać z powodu braku kogoś.
    Ściskam gorąco i trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)