niedziela, 18 listopada 2012

u babci

Hej!
Dzisiejszą niedziele spędziłam u babci ^^ Uwielbiam u niej przesiadywać. Przy niej czuję się potrzebna i zarazem bezpieczna. Nie lubię momentów kiedy muszę już wracać do domu. Oczywiście miałam w planach wrócić do domu autobusem o 18 zatem wybrałam się na autobus i przy okazji spotkałam koleżankę z klasy, pogadałyśmy chwilę i kiedy dojechałam na kolejny przystanek okazało się że odjechał minutę wcześniej. I znów wróciłam szybko do babci ^^ A potem mnie odwieźli.
Uhh jak myślę o jutrzejszym wczesnym wstawaniu i o kolejnym tygodniu w szkole robi mi się nie dobrze. Dużo rzeczy na mnie czeka a przy okazji jakieś choróbsko mnie bierze :( A w tym tygodniu mam w planach spotkanie z Kasią, pójście z aparatem do sklepu i kino i do tego nauka^^. Także nie mogę dać się chorobie i wezmę jakieś lekarstwa i mam nadzieję że coś pomogą. Tymczasem uciekam uczyć się na dwa sprawdzianu jutro z matematyki i przedsiębiorczości. Wrrr jak ja nie lubię tych przedmiotów!
 
 

23 komentarze:

  1. Ja też lubię przesiadywać u babci :3

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, u kasi na blogu.
    Ja też nienawidzę PP i matmy. to zło!

    OdpowiedzUsuń
  3. matma-samo złoooo!

    babcie zawsze poprawiają humor,;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię przesiadywać u babci^^

    OdpowiedzUsuń
  5. what a nice blog you have here! can't wait for your next post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs: juliabloger.blogspot.com najlepsze blogi będe polecała w notce!!! Zapraszam wsystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekolady <33
    Szkoda, że nie mam babci :CC
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ukochana czekolada :D Szkoda, że ja swoją babcie mam bardzo daleko ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mieszkam z babcią i cieszę się, że jest jak jest^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Babcia, babcia, babcia.. wiadomo u babci najlepiej : )
    mmm ale narobiłaś mi smaku tymi czekoladami. : c

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam milka <3 zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale już poniedziałek więc tylko patrzeć jak piątek nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. milkaa! <3
    btw. u babci zawsze dobrze :D

    http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, matmy nie lubić ? :C
    Też uwielbiam przesiadywać u babci, tej drugiej, ale to ze względu na to że mam tam przyjaciółkę <3
    Miiilka!
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)