czwartek, 8 listopada 2012

wrocic?

Hej...
Nawet nie wiem od czego zaczac... Tyle rzeczy sie zmienilo podczas tego miesiaca ktorego nie pisalam notek. W swoim czasie moze napisze co sie stalo ale sadze ze powinnam zachowac troche prywatnosci takze narazie zostawie to dla siebie :) Nawet nie wiem czy ktos jeszcze tu wchodzi ale to sie okaże wszystko w swoim czasie :) Wiem ze strasznie zaniedbałam blogowanie ale mam zamiar tu powrocic z zdwojona sila i pisac znow tak jak pisalam wczesniej. Jakos nie potrafie tego zostawic, wkoncu blog stal sie jakas czescia mnie ;)


No a życie toczy się dalej, w szkole jakoś mija. Są te gorsze i lepsze dni i próbuje dalej walczyc o lepsze jutro i mam nadzieje że bedzie tak jak chce bo narazie tylko slysze ze to sie nie uda ale trzeba byc dobrej mysli. A teraz uciekam spac bo jutro czeka mnie szkola a potem co dalej to nie wiem takze milej nocy :* 

29 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że wróciłaś .
    Zapraszam do siebie , jestem dawną "ciemnąstrefą " ale zaczynam od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki za cb ;) Bardzo lubimy twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie wracaj , wracaj . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkasz za granicą? Nie piszesz ę,ł itd...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że wrócisz do nas na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróc prosze ;)
    Czekam na cb i na nowe posty ;)
    jestem z tb pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Siema..
    Ponieważ bardzo spodobał mi się Twój blog, nominuję Cię do Liebster Award! Więcej informacji u mnie na blogu w notce pod tym właśnie tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze,że zdecydowałaś się wrócic: )

    OdpowiedzUsuń
  10. tak wiemy wyjechalas za granice i nie mialas na nic czasu. Nie rozumiem tych wszystkich "niuń" blogowych, ktore najpierw zaczynaja cos mowic, ale nie koncza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyjechalam, jestem dalej w Polsce :) I nie, miałam czas tylko brak neta a to co innego ^^

      Usuń
  11. ja na nieszczęście zdaję w tym roku maturę z wos'u właśnie wrrr ;o

    zapraszam do obserwowanych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna zakompleksiona dziewczynka, ktora dodaje tylko komentarze ktore podnosza jej ego

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też by ciężko było bloga zostawić -.-
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wracaj :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)